ΔΕΙΧΝΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ;

στις

Κάθε άνθρωπος διακρίνεται και γνωρίζεται από τους έργα του κυρίως.Κάθε γνώση έχει σημασία αν είναι χρήσιμη και αν μπορώ να την εφαρμόζω στη προσωπική μου ζωή.

Αλήθεια διακρίνουν οι άλλοι αν έχω επηρεαστεί από το γεγονός της Ανάστασης του Κυρίου;Ας αναρωτηθούμε ευχάριστα ώστε ο χαιρετισμός των ημερών μας :Χριστός Ανέστη-Αληθώς Ανέστη να είναι αληθινός και να μην ματαιώνεται από τον τρόπο που ζούμε.Ας επισημάνω ότι για να πιστέψει κάποιος στην Ανάσταση του Κυρίου πρέπει πρώτα να πιστέψει και στην αμαρτία ως εσφαλμένο τρόπο αναζήτησης της ευτυχίας(π Ανδρέας Κονάνος). Όλες οι ευτυχίες και οι χαρές πριν την έλευση του Χριστού οδηγούσαν στον θάνατο αφού κανένας δεν κατάφερε να νικήσει τον θάνατο και να αναστηθεί. Ο Κύριος ονομάζεται οδός, αλήθεια και η ζωή γιατί αν θέλουμε να ζήσουμε αιώνια πρέπει να ακούσουμε τον λόγο Του ,που είναι η υπακοή στην εκκλησία Του. Η εκκλησία είναι το γέννημα της Σταυρικής Του θυσίας και της Ανάστασής Του.
Είμαι αναστημένος άνθρωπος(πιστεύω στην Ανάσταση του Κυρίου μας και το δείχνω) όταν:
Σε κάθε θλίψη δεν λυγίζω εσωτερικά
Όταν αμαρτάνω δεν απελπίζομαι αλλά μετανοώ
Όταν προσεύχομαι και εκκλησιάζομαι,ανεξάρτητα των θλίψεων και του πένθους που μπορεί να έχω
Όταν ομολογώ με τη ζωή μου τις ευαγγελικές αλήθειες
Όταν δεν ζω απομονωμένος στο όνομα της αυτοδικαίωσής μου
Όταν δεν στεναχωρούμαι όταν οι άλλοι δεν με καταλαβαίνουν(θυμάμαι τον λόγο του Κυρίου :τι επικοινωνία υπάρχει μεταξύ του φωτός και του σκότους.Στη ζωή μην περιμένουμε όλοι να μας καταλαβαίνουν. Ο λόγος Του μας προειδοποιεί ότι και οι στενοί συγγενείς μας μπορεί να γίνουν εχθροί μας μόνο και μόνο που πιστεύουμε στο όνομά Του)
Όταν δεν αγαπώ πολύ τη ζωή μου αλλά ανά πάσα στιγμή μπορεί να τη θυσιάσω για το καλό του πλησίον μου ακολουθώντας το παράδειγμά Του
Όταν υπομένω κάθε δυσκολία, συκοφαντία και αρρώστια και γενικά κάθετί που είναι αντίθετο με το δικό μου θέλημα
Όταν δείχνω επιείκεια σε κάθε σφάλμα του πλησίον μου
Όταν δεν προδίδω την εμπιστοσύνη του άλλου
Όταν ελέγχω τον πλησίον μου προσωπικά και όταν προστατεύω την υπόληψή του
Όταν συγχωρώ με όλη μου την καρδιά και δεν οδηγώ σε δικαστήρια για τις διαφωνίες που έχω, αλλά προσεύχομαι ώστε να δώσει ο Κύριος την λύση
Όταν ευλογώ τους άλλους και δεν τους καταριέμαι όταν με πληγώνουν
Οταν με δυσαρεστήσει ο πλησίον μου καταφεύγω στην προσευχή και όχι στο να τον πληγώσω
Όταν αγωνίζομαι για την καθαρότητα της καρδιάς μου.Έτσι θα βλέπω τον Κύριο με τα μάτια της ψυχής μου και ο Λόγος του θα με καθοδηγεί και θα με ελευθερώνει από κάθε πειρασμό  που στέκεται εμπόδιο στην σωτηρία της ψυχής μου.
Πιστεύω καθημερινά πρέπει να μαρτυρούμε την αλήθεια της Αναστάσεως και να την σκεφτόμαστε, γιατί μεγαλύτερη ευεργεσία δεν δόθηκε ποτέ από κανέναν άνθρωπο
Η Ανάσταση του Κυρίου μας πρέπει να συνεχίζεται όλο τον χρόνο με τον εξίσου δηλωτικό χαιρετισμό της Ανάστασης:Χαίρετε πάντα εν Κυρίω..
Υπάρχει καλύτερο αντίδοτο για καθετί που θα μας συμβεί κατά τη διάρκεια του βίου μας από τη χαρά;
Χαρά εν όλω τον κόσμο είναι η βίωση της Ανάστασης που εύχομαι για όλους:τους αναστημένους μέσα στην εκκλησία να τη διατηρήσουν ζωντανή μαρτυρία και για τους μη αναστημένους εν αγίω πνεύματι ανθρώπους να πιστέψουν στο γεγονός. Η παρουσία και η απόδειξη της Ανάστασης είναι η παρουσία του αγίου πνεύματος στην εκκλησία όπου η μεταμόρφωσή μας συντελείται αρκεί να πιστέψουμε και να θελήσουμε. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Κύριος με την Ανάληψή Του μας διαβεβαίωσε ότι συμφέρει να φύγει και να στείλει τον παράκλητο ώστε να μείνει μαζί μας μέχρι συντελείας του αιώνος και την δεύτερη και ένδοξη παρουσίαΤου. Μέχρι τότε εορτάζουμε πανηγυρικά σε κάθε Θεία Λειτουργία: Σῶσον ἡμᾶς, Υἱὲ Θεοῦ, ὁ ἀναστὰς ἐκ νεκρῶν, ψάλλοντάς σοι ἀλληλούϊα.
Αμαλία Παππά(εκπ/κός)